Zapraszamy do dyskusji

Logowanie
Autor Wiadomość
Liczba wiadomości: 1
data dodania: 2019-07-20 11:33:22
Hej, szukam najlepszej opcji na reklame! jestesmy nowa firma, ktora dopiero wchodzi na rynek i szukamy czegos efektywnego! Pomozcie
Liczba wiadomości: 3
data dodania: 2019-07-20 11:35:45
No to może pomyślcie nad marketingiem szeptanym? Wydaje mi się, że mógłby tu naprawdę dać dobre efekty, bo to zawsze jest dotarcie do bezpośredniego klienta. No i wiadomo, że najlepiej do zakupu czy marki przekonuje zadowolony użytkownik dlatego to naprawdę efektywna reklama. Zresztą poczytaj sobie na http://wommmarketing.pl/ - tam świetnie wyczerpują temat
Gość
data dodania: 2019-08-17 09:33:12
Reklama online to promocja lub marketing wiadomości skierowanych do konsumentów korzystających z Internetu. Reklamy internetowe można znaleźć na platformach takich jak Facebook, Instagram, Google, czy też na wielu innych stronach internetowych. Zazwyczaj angażują zarówno marketera, jak i wydawcę.

Najpopularniejsze rodzaje reklam online to reklamy displayowe, banery internetowe, media społecznościowe, sms, e-mail, content marketing i marketing w wyszukiwarkach / pay-per-click. Ponieważ około 65% osób klika reklamy Google, gdy chcą kupić produkt online, firmy oparte na produktach powinny wyświetlać reklamy online. Podobnie ponad 3/4 wyszukiwań na lokalnych urządzeniach mobilnych na zachodzie powoduje zakupy offline. W związku z tym firmy stacjonarne i usługowe powinny również wykorzystywać reklamy online.

Być może największą zaletą reklamy online jest możliwość kierowania reklam do bardzo określonego segmentu ludzi. Grupa docelowa to szczególna grupa konsumentów, do której chcemy skierować przekaz reklamy. Ponieważ gromadzone są dane o użytkownikach online, za pomocą reklam można łatwo dotrzeć do określonych odbiorców. Na przykład Facebook umożliwia dokonywanie wyborów reklamowych online w oparciu o położenie geograficzne, zainteresowania, płeć, przedział wiekowy, poziom wykształcenia i / lub stanowisko. Jeśli idealnym klientem jest zaręczona kobieta w Warszawie, Facebook może wyświetlać reklamy dokładnie w tym segmencie klientów.

Obecnie bardzo dużo firm stawia na reklamy związane z kontentem. Prezentowane są one w serwisach tematycznych jako element uzupełnienia porady lub recenzji. Wielu specjalistów uważa, że jest to jedna z najlepszych form reklamy, ponieważ dociera ona do ludzi, którzy realnie potrzebują jakiegoś rozwiązania. Obecnie wiele firm specjalizuje się w tego rodzaju reklamach, przyjmując niejako rolę wydawcy serwisu. Dla zainteresowanych polecam https://ecocom.pl/

Dzięki reklamie w dobrych serwisach poradnikowych można dobrze docierać do zainteresowanych potencjalnym zakupem klientów. Zazwyczaj reklamy w portalach internetowych zawierają umowy o długości do kilku miesięcy. Z drugiej strony reklama internetowa nie ogranicza Cię do jednego określonego typu reklamy, więc nie musisz angażować się w kampanię. Dzięki reklamom online można zmieniać wydatki jednym kliknięciem i przełączać platformy w dogodny dla siebie sposób.
Odpowiedz
powrót
do góry